Uw huis verkopen

Voordat een woning op de markt komt, moet een aantal inventarisaties worden verricht. Denk aan de ligging, de grootte van de vertrekken, de staat van onderhoud, het niveau van de afwerking enzovoorts. Deze inventarisatie wordt tijdens een vrijblijvend intake gesprek gedaan. Op basis van vergelijkingen en de inventarisatie zal er een advies vraagprijs worden afgegeven.

De dienstverlening bij verkoop ziet er als volgt uit:
 
  • Opstellen van de opdracht tot dienstverlening
  • Maken van een fotopresentatie door een professionele fotograaf. Desgewenst kan Hof van Delft Makelaardij adviezen geven om de woning zo goed mogelijk te presenteren.
  • Inmeten van de woning en maken van plattegronden 2-dimensionaal en/of 3-dimensionaal.
  • Opmaken van een pakkende aanbiedingstekst
  • Presentatiekanalen opzetten waarbij de woning wordt aangeboden via Funda, www.hofvandelft.nl, www.helpmee.nl en diverse sociale media.
  • In de etalage van Hof van Delft Makelaardij draaien 24 uur per dag twee grote televisieschermen waarin het totale aanbod wordt getoond
  • Het plaatsten van verkoopborden en/of aanplakken van biljetten
  • Zoekers benaderen die in het profiel passen
  • Maken van afspraken voor bezichtigingen
  • Produceren van brochures voor bezichtigingen
  • Professionele begeleiding tijdens bezichtigingen
  • Vrije keuze deelname aan de landelijke NVM Open Huizen Dag
  • Begeleiding in het onderhandelingstraject, waarbij uiteraard de beste prijs en meest gunstige voorwaarden voorop staan
  • Opstellen van de koopakte
  • Tekenen met partijen van de koopakte
  • Begeleiding bij inspectie voor overdracht
  • Begeleiding tot en met overdracht bij de notaris.

Wilt u meer informatie? Of wilt u ons direct inschakelen bij de verkoop van uw woning? Neem dan contact met ons op!